1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

PDFDrukujEmail

Co nowego w inwestycjach - przetargi

W dniu 9.10.2013r. Gmina Jadów ogłosiła zamówienie na zakup i dostawę używanego mini traktora wraz ze współpracującym z nim nowym osprzętem dla Gminy Jadów.

Opis przedmiotu zamówienia:
Oczekujemy propozycji ofert, odnośnie dostawy używanego mini traktorka wraz z wyszczególnionym poniżej osprzętem. Zamówienie ma stanowić całość, więc parametry wytypowanego dla niego osprzętu powinny tak dobrane, aby spełniały wymagania konieczne do współpracy pojazdu napędzającego sprzężony z nim aktualnie wymienny osprzęt. Komplet będzie spełniać założone wymagania, konieczne do realizacji zadań własnych na potrzeby Gminy Jadów. Pojazd może być używany, jednak przeznaczony do współpracy z nim osprzęt, musi być fabrycznie nowy. Całość musi być objęta gwarancją na użytkowanie (dla nowego sprzętu – fabryczną). Zakres zamówienia obejmuje również dostawę całego kompletu do miejsca siedziby Zamawiającego.
 
Zamówienie oferowanego osprzętu obejmuje:
– przyczepka;
– pług;
– kosiarka;
– piaskarka;
– zamiatarka.
– taczka.
 
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 13 listopada 2013r. Oferty należy dostarczyć w terminie do dnia 16.10.2013r. godz.12.00.
 

9.10.2013r. Gmina Jadów ogłosiła również zamówienie na „Dostawę wyposażenia placu zabaw w miejscowości Sulejów”.
W skład zestawu wchodzą:
- zadaszona wieża
- wejście skałkowe
- drabinka
- zjeżdżalnia
Oferty należy dostarczyć w terminie do dnia 17.10.2013r. godz.15.00. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 29 listopada 2013r.
 
 
Ponadto ogłoszono zamówienie na opracowanie projektu budowlanego „Rozbudowy sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Zawiszyn (Owsianka)”, opracowanie projektu budowlanego „Budowy sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Warmiaki” i opracowanie projektu budowlanego "Budowy sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Wyglądały i Dzierżanów".
  
W dniu 09.10.2013r. rozstrzygnieto zamówienie na “Zakup i dostawa składanych półkowych regałów magazynowych niskiego składowania do wybranych pomieszczeń Urzędu". Odpowiedzi na ogłoszenie w postaci złożonych ofert udzieliła 1 firma. Ze względu na najniższą cenę wybrano ofertę firmy: Zakład Konserwacji i Naprawy Sprzętu Pożarniczego ”ERGAŚ” Ryszard Gajewski z Budzisk.

W dniu 10.10.2013r. Gmina Jadów dokonała rozstrzygnięcia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów i sprzętu komputerowego dla szkół z terenu gminy jadów objętych projektem pn. „Wiem, rozumiem, potrafię”. Do urzedu wpłynęły 4 oferty. Ze wzgledu na najniżsżą cenę wybrano ofertę „MOJE BAMBINO” Sp. z o.o. S.K.A z Łodzi za cenę brutto  76.799,61 zł.

Szczegóły na www.bip.jadow.az.pl (w zakładce przetargi)