1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

PDFDrukujEmail

Co nowego w inwestycjach

W dniu wczorajszym (20.02.1014r.) rozstrzygnięto przetarg na przebudowę drogi gminnej nr ewid. 634 - ul.Szkolna w Zawiszynie. Spośród sześciu złożonych ofert, ze względu na najkorzystniejszą cenę, wybrano firmę Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych „MIKST” Sp. z o.o. z Węgrowa.

Zakres robót przewiduje:

  • roboty pomiarowe
  • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
  • wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
  • wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
  • wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego
  • odtworzenie rowów
  • wykonanie stałego oznakowania drogi.

Termin realizacji zamówieniaupływa dnia 31 maja 2014r.
Obecnie ogłoszony jest przetarg na nadzór inwestorski ww. inwestycji. Oferty na nadzór można składać do dnia 24.02.2014 r. godz.10.00

 -----------------------------------------------------------

Dnia 20.02.2014r. zamieszczono również zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy materiałów dydaktycznych w ramach projektu „Więcej wiem –więcej mogę”. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu „Więcej wiem – więcej mogę” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów zawarty jest w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego, który znajduje się na stronie www.bip.jadow.az.pl w zakładce przetargi.  Ofertę złożyć należy do dnia 28-02-2014r. do godziny 12.00

 --------------------------------------------------------------

19 lutego br. rozstrzygnięto zamówienie na zakup i dostawę drzwi wraz z montażem do sali OSP w Starowoli. Przedmiot zamówienia obejmował zakup i dostawę wraz z montażem 2 sztuk drzwizewnętrznych, wykonanych z termoizolowanych profili aluminiowych. Do Urzędu Gminy Jadów wpłynęło 6 ofert. Najkorzystniejszą złożyła firma BOMAR M.Gajewski z Sokówka za cenę brutto 5.043,00 zł. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 31 marca 2014 r.

* szczegóły na www.bip.jadow.az.pl w zakładce przetargi