1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

PDFDrukujEmail

Co nowego w inwestycjach – ogłoszone przetargi

W dniu 10 marca Gmina Jadów ogłosiła przetarg na remont instalacji technologicznych wewnętrznych i międzyobiektowych z wykonaniem przyłączy międzyobiektowych na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowy Jadów.

Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót:

  1. remont instalacji technologicznych,
  2. dostawa i montaż wyposażenia technologicznego,
  3. przyłącza międzyobiektowe (technologiczne, kanalizacyjne, elektryczne, sterownicze) z uzbrojeniem,
  4. załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
  5. urządzenie, oznakowanie i zabezpieczenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy,
  6. obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z uzgodnieniami w WUD (ewentualne zmiany odcinków tras),
  7. sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego, tj. odbudowę dróg, placów, chodników, przepustów, ogrodzeń, kładek, wykonanie mostków przejazdowych oraz wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
  8. odtworzenie granic własności terenu (wbudowanie graniczników w przypadku ich uszkodzenia),
  9. ubezpieczenie robót,
  10. koszt związany z pompowaniem wody gruntowej, wynikły z dokumentacji geologicznej,
  11. odbiory i opłaty wynikające z potrzeby realizacji,
  12. ewentualne odszkodowania z tytułu zniszczonych nasadzeń, np. krzewów, drzew, zasiewów, kwietników,
  13. koszty dokonanej przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji i ewentualnej dokumentacji fotograficznej obiektów narażonych na zniszczenie, w pobliżu których przebiegać będzie inwestycja,
  14. naprawę zniszczeń wg powyższej inwentaryzacji i dokumentacji,
  15. koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót,
  16. koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót.

Szczegóły określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów, pokój nr 18.

  -----------------------------------------------------------------------------------

Tego samego dnia ogłoszono zamówienie na dzierżawę gruntów z przeznaczeniem na ustawienie pięciu pojemników na odzież używaną na terenie Gminy Jadów. Dwa pojemniki zostaną ustawione w miejscowości Jadów, dwa w miejscowości Urle, a jeden w Borzymach. Obowiązkiem właściciela pojemników jest systematyczne utrzymywanie porządku na terenie dzierżawionym, w obrębie 4m2. Pojemniki zaś muszą być w stanie czystym i schludnym, a w widocznym miejscu musi byćumieszczona nazwa firmy oraz kontakt telefoniczny. Miejsce usytuowania pojemników musi być uzgodnione z pracownikiem Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Jadów.

Termin dzierżawy gruntów pod pojemniki na odzież używaną – od 1.04.2014r. do 31.03.2017r.

Oferty należy dostarczyć w terminie do dnia 19.03.2014r. godz.12:00. Oferty powinny być dostarczone faksem na nr (25) 675 43 84, mailem na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , przesyłką pocztową lub osobiście.

  ------------------------------------------------------------------------------------

10.03.2014r. Gmina Jadów ogłosiła również zamówieni na zakup i dostawę materiałów dla potrzeb OSP w Wólce Sulejowskiej na wykonanie ogrodzenie betonowego.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów dla wykonania jednego boku betonowego ogrodzenie terenu OSP w Wólce Sulejowskiej, gmina Jadów. Ogrodzenie ma obejmować odcinek długości 44 m. W ciągu ogrodzenia nie jest usytuowana brama wjazdowa, ani furtka wejściowa, gdyż jest to tylni bok działki. Nowe ogrodzenie ma być wykonane z prefabrykowanych płyt betonowych o wymiarach 0,5 x 2,0 metra. Ilość paneli betonowych jako wypełnienie przęsła: 3 sztuki w tym dwie pełne i jedna ażurowa. Wypełnienie przęseł będzie wspierane odpowiadającymi systemowi słupkami betonowymi. Dodatkowo w zamówieniu należy uwzględnić dostawę 1 tony cementu klasy 32,5 oraz 6 ton piasku budowlanego do betonu. Dostawę wymienionych materiałów wraz z rozładunkiem, należy wykonać na koszt Wykonawcy zamówienia do siedziby jednostki organizacyjnej – OSP Wólka Sulejowska, gmina Jadów.

Oferty należy dostarczyć w terminie do dnia 17 marca 2014 r. godz.10:00.

Szczegóły na www.bip.jadow.az.pl w zakładce przetargi.