Wpisany przez Justyna Winnicka-Bayram środa, 12 marca 2014
Co nowego w inwestycjach – ogłoszone przetargi
W dniu 10 marca Gmina Jadów ogłosiła przetarg na remont instalacji technologicznych wewnętrznych i międzyobiektowych z wykonaniem przyłączy międzyobiektowych na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowy Jadów.
Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót:
- remont instalacji technologicznych,
- dostawa i montaż wyposażenia technologicznego,
- przyłącza międzyobiektowe (technologiczne, kanalizacyjne, elektryczne, sterownicze) z uzbrojeniem,
- załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
- urządzenie, oznakowanie i zabezpieczenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy,
- obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z uzgodnieniami w WUD (ewentualne zmiany odcinków tras),
- sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego, tj. odbudowę dróg, placów, chodników, przepustów, ogrodzeń, kładek, wykonanie mostków przejazdowych oraz wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
- odtworzenie granic własności terenu (wbudowanie graniczników w przypadku ich uszkodzenia),
- ubezpieczenie robót,
- koszt związany z pompowaniem wody gruntowej, wynikły z dokumentacji geologicznej,
- odbiory i opłaty wynikające z potrzeby realizacji,
- ewentualne odszkodowania z tytułu zniszczonych nasadzeń, np. krzewów, drzew, zasiewów, kwietników,
- koszty dokonanej przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji i ewentualnej dokumentacji fotograficznej obiektów narażonych na zniszczenie, w pobliżu których przebiegać będzie inwestycja,
- naprawę zniszczeń wg powyższej inwentaryzacji i dokumentacji,
- koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót,
- koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót.
Szczegóły określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jadów, ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów, pokój nr 18.
-----------------------------------------------------------------------------------
Tego samego dnia ogłoszono zamówienie na dzierżawę gruntów z przeznaczeniem na ustawienie pięciu pojemników na odzież używaną na terenie Gminy Jadów. Dwa pojemniki zostaną ustawione w miejscowości Jadów, dwa w miejscowości Urle, a jeden w Borzymach. Obowiązkiem właściciela pojemników jest systematyczne utrzymywanie porządku na terenie dzierżawionym, w obrębie 4m2. Pojemniki zaś muszą być w stanie czystym i schludnym, a w widocznym miejscu musi byćumieszczona nazwa firmy oraz kontakt telefoniczny. Miejsce usytuowania pojemników musi być uzgodnione z pracownikiem Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Jadów.
Termin dzierżawy gruntów pod pojemniki na odzież używaną – od 1.04.2014r. do 31.03.2017r.
Oferty należy dostarczyć w terminie do dnia 19.03.2014r. godz.12:00. Oferty powinny być dostarczone faksem na nr (25) 675 43 84, mailem na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, przesyłką pocztową lub osobiście.
------------------------------------------------------------------------------------
10.03.2014r. Gmina Jadów ogłosiła również zamówieni na zakup i dostawę materiałów dla potrzeb OSP w Wólce Sulejowskiej na wykonanie ogrodzenie betonowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów dla wykonania jednego boku betonowego ogrodzenie terenu OSP w Wólce Sulejowskiej, gmina Jadów. Ogrodzenie ma obejmować odcinek długości 44 m. W ciągu ogrodzenia nie jest usytuowana brama wjazdowa, ani furtka wejściowa, gdyż jest to tylni bok działki. Nowe ogrodzenie ma być wykonane z prefabrykowanych płyt betonowych o wymiarach 0,5 x 2,0 metra. Ilość paneli betonowych jako wypełnienie przęsła: 3 sztuki w tym dwie pełne i jedna ażurowa. Wypełnienie przęseł będzie wspierane odpowiadającymi systemowi słupkami betonowymi. Dodatkowo w zamówieniu należy uwzględnić dostawę 1 tony cementu klasy 32,5 oraz 6 ton piasku budowlanego do betonu. Dostawę wymienionych materiałów wraz z rozładunkiem, należy wykonać na koszt Wykonawcy zamówienia do siedziby jednostki organizacyjnej – OSP Wólka Sulejowska, gmina Jadów.
Oferty należy dostarczyć w terminie do dnia 17 marca 2014 r. godz.10:00.
Szczegóły na www.bip.jadow.az.pl w zakładce przetargi.