Wpisany przez Justyna Winnicka-Bayram czwartek, 15 maja 2014
Kolejne umowy podpisane
W dniu 13 maja 2014r. Gmina Jadów reprezentowana przez Dariusza Kokoszkę, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Barbary Wójcik, podpisała dwie umowy z wykonawcą.
Pierwsza umowa dotyczy budowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Sulejów i została zawarta na kwotę 1.377.852,42 zł brutto. Wykonawcą jest Firma „BARTOSZ” Sp.J. Bujwicki, Sobiech z Białegostoku.
Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót obejmuje:
- budowa stacji uzdatniania wody (budynekSUW, ogrodzenie i utwardzenie terenu oraz drogi dojazdowej do studni, technologia SUW, zbiorniki wyrównawcze, studnie głębinowe, zbiorniki wód popłucznych i neutralizatora, sieci technologiczne, roboty instalacyjne, roboty elektryczne)
- załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, tj.
- urządzenie, oznakowanie i zabezpieczenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy,
- obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z uzgodnieniami w WUD (ewentualne zmiany odcinków tras),
- sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego, tj. odbudowę dróg, placów, chodników, przepustów, ogrodzeń, kładek, wykonanie mostków przejazdowych oraz wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
- odtworzenie granic własności terenu (wbudowanie graniczników w przypadku ich uszkodzenia),
- ubezpieczenie robót,
- koszt związany z pompowaniem wody gruntowej, wynikły z dokumentacji geologicznej,
- odbiory i opłaty wynikające z potrzeby realizacji,
- ewentualne odszkodowania z tytułu zniszczonych nasadzeń, np. krzewów, drzew, zasiewów, kwietników,
- koszty dokonanej przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji i ewentualnej dokumentacji fotograficznej obiektów narażonych na zniszczenie, w pobliżu których przebiegać będzie inwestycja,
- naprawę zniszczeń wg powyższej inwentaryzacji i dokumentacji,
- koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót,
- koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót.
Zgodnie z umową termin ukończenia robót upływa 31 marca 2015r.
Druga umowa została zawarta z firmą P.H.U. „INWOD” Roman Pacek z Lubartowa. Dotyczy ona budowy sieci wodociągowej w miejscowościach Sulejów (etap I), Wólka Sulejowska.
Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót:
- budowa sieci wodociągowej,
- budowa przyłączy wodociągowych,
- podłączenie budynków do instalacji wodociągowej,
- odtworzenie nawierzchni dróg,
- załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, tj.
- urządzenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy,
- obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z uzgodnieniami w WUD (ewentualne zmiany odcinków tras),
- sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego, tj. odbudowę dróg, placów, chodników, przepustów, ogrodzeń, kładek, wykonanie mostków przejazdowych oraz wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
- odtworzenie granic własności terenu (wbudowanie graniczników w przypadku ich uszkodzenia),
- zapewnienie niezbędnych dojść i dojazdów do gospodarstw i posesji w trakcie trwania robót,
- opłaty za wykonanie robót w drogach (powiatowych) i pasie drogowym wraz z odpowiednim oznakowaniem ruchu zastępczego i zabezpieczeniem oraz inne opłaty wynikłe z usunięcia kolizji,
- ubezpieczenie robót,
- koszt związany z pompowaniem wody gruntowej, wynikły z dokumentacji geologicznej,
- odbiory kolizji i skrzyżowań sieci wodociągowej z siecią energetyczną, telekomunikacyjną i inne płatne odbiory i nadzory zgodnie z zaleceniem Zakładu Energetycznego i innych oraz warunkami technicznymi do projektu,
- inne odbiory i opłaty wynikające z potrzeby realizacji,
- ewentualne odszkodowania z tytułu zniszczonych nasadzeń, np. krzewów, drzew, zasiewów, kwietników,
- koszty dokonanej przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji i ewentualnej dokumentacji fotograficznej budynków narażonych na zniszczenie, w pobliżu których przebiegać będzie kanalizacja sanitarna,
- naprawę zniszczeń wg powyższej inwentaryzacji i dokumentacji,
- koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót,
- koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie kanalizacji sanitarnej, w tym przy przekraczaniu dróg powiatowych i gminnych oraz rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót.
Zgodnie z umową prace mają być wykonane do dnia 31 marca 2015r. Koszt inwestycji wynosi 829.389,00 zł brutto.