1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

PDFDrukujEmail

Kolejne umowy podpisane

W dniu 13 maja 2014r. Gmina Jadów reprezentowana przez Dariusza Kokoszkę, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Barbary Wójcik, podpisała dwie umowy z wykonawcą.

Pierwsza umowa dotyczy budowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Sulejów i została zawarta na kwotę 1.377.852,42 zł brutto. Wykonawcą jest Firma „BARTOSZ” Sp.J. Bujwicki, Sobiech z Białegostoku.

Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót obejmuje:

  1. budowa stacji uzdatniania wody (budynekSUW, ogrodzenie i utwardzenie terenu oraz drogi dojazdowej do studni, technologia SUW, zbiorniki wyrównawcze, studnie głębinowe,  zbiorniki wód popłucznych i neutralizatora, sieci technologiczne, roboty instalacyjne, roboty elektryczne)
  2. załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, tj.
  3. urządzenie, oznakowanie i zabezpieczenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy,
  4. obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej  z uzgodnieniami w WUD (ewentualne zmiany odcinków tras),
  5. sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego, tj. odbudowę dróg, placów, chodników, przepustów, ogrodzeń, kładek, wykonanie mostków przejazdowych oraz wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
  6. odtworzenie granic własności terenu (wbudowanie graniczników w przypadku ich uszkodzenia),
  7. ubezpieczenie robót,
  8. koszt związany z pompowaniem wody gruntowej, wynikły z dokumentacji geologicznej,
  9. odbiory i opłaty wynikające z potrzeby realizacji,
  10. ewentualne odszkodowania z tytułu zniszczonych nasadzeń, np. krzewów, drzew, zasiewów, kwietników,
  11. koszty dokonanej przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji i ewentualnej dokumentacji fotograficznej obiektów narażonych na zniszczenie, w pobliżu których przebiegać będzie inwestycja,
  12. naprawę zniszczeń wg powyższej inwentaryzacji i dokumentacji,
  13. koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót,
  14. koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót.

Zgodnie z umową termin ukończenia robót upływa 31 marca 2015r.
 
 
Druga umowa została zawarta z firmą P.H.U. „INWOD” Roman Pacek z Lubartowa. Dotyczy ona budowy sieci wodociągowej w miejscowościach Sulejów (etap I), Wólka Sulejowska.

Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót:

  1. budowa sieci wodociągowej,
  2. budowa przyłączy wodociągowych,
  3. podłączenie budynków do instalacji wodociągowej,
  4. odtworzenie nawierzchni dróg,
  5. załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, tj.
  6. urządzenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy,
  7. obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej  z uzgodnieniami w WUD (ewentualne zmiany odcinków tras),
  8. sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego, tj. odbudowę dróg, placów, chodników, przepustów, ogrodzeń, kładek, wykonanie mostków przejazdowych oraz wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
  9. odtworzenie granic własności terenu (wbudowanie graniczników w przypadku ich uszkodzenia),
  10. zapewnienie niezbędnych dojść i dojazdów do gospodarstw i posesji w trakcie trwania robót,
  11. opłaty za wykonanie robót w drogach (powiatowych) i pasie drogowym wraz z odpowiednim oznakowaniem ruchu zastępczego i zabezpieczeniem oraz inne opłaty wynikłe z usunięcia kolizji,
  12. ubezpieczenie robót,
  13. koszt związany z pompowaniem wody gruntowej, wynikły z dokumentacji geologicznej,
  14. odbiory kolizji i skrzyżowań sieci wodociągowej z siecią energetyczną, telekomunikacyjną i inne płatne odbiory i nadzory zgodnie z zaleceniem Zakładu Energetycznego i innych oraz warunkami technicznymi do projektu,
  15. inne odbiory i opłaty wynikające z potrzeby realizacji,
  16. ewentualne odszkodowania z tytułu zniszczonych nasadzeń, np. krzewów, drzew, zasiewów, kwietników,
  17. koszty dokonanej przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji i ewentualnej dokumentacji fotograficznej budynków narażonych na zniszczenie, w pobliżu których przebiegać będzie kanalizacja sanitarna,
  18. naprawę zniszczeń wg powyższej inwentaryzacji i dokumentacji,
  19. koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót,
  20. koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie kanalizacji sanitarnej, w tym przy przekraczaniu dróg powiatowych i gminnych oraz  rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót.

Zgodnie z umową prace mają być wykonane do dnia 31 marca 2015r. Koszt inwestycji wynosi 829.389,00 zł brutto.