Wpisany przez Administrator piątek, 25 lutego 2011
Sekretarz
Sekretarz
Sławomir Miąskiewicz
I pietro, pokój nr 26
tel:(25) 785-44-06
mail
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Sekretarz odpowiada za właściwą organizację pracy Urzędu oraz realizację polityki zarządzania zasobami ludzkimi.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- organizacja pracy Urzędu, w tym opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego;
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania i warunków działania Urzędu oraz nadzór w tym zakresie nad działalnością Referatów i samodzielnych stanowisk pracy;
- nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w tym dbałość o właściwą obsługę interesantów sprawny obieg dokumentów oraz terminowe załatwianie skarg i wniosków;
- nadzór nad poprawnością projektów przygotowanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Wójta i Rady;
- przedkładanie Wójtowi propozycji usprawniania pracy Urzędu;
- inicjowanie doskonalenia kadr w tym szkoleń pracowników;
- kontrola dyscypliny pracy oraz wnioskowanie w sprawach osobowych pracowników;
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników komórek organizacyjnych bezpośrednio podległych;
- przedstawianie Wójtowi propozycję powierzenia określonych czynności pracownikom;
- kierowanie praktykami studenckimi i uczniowskimi w Urzędzie;
- prowadzenie Biblioteki Urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów;
- dbałość o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia;
- nadzór nad wydawaniem środków finansowych na materiały biurowe i utrzymanie urzędu;
- koordynowanie prac związanych z wyborami, wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego;
- koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem statutów: Gminy, gminnych jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem placówek oświatowych oraz jednostek pomocniczych Gminy;
- zapewnienie Radzie i jej organom oraz radnym organizacyjnych warunków pracy;
- współdziałanie z Wójtem w zakresie realizacji kontroli wewnętrznej w Urzędzie;
- koordynowanie przygotowywania Wójtowi odpowiedzi na wnioski i zalecenia pokontrolne organów kontroli zewnętrznej dotyczącej Urzędu;
- przyjmowanie od pracowników Urzędu i Kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz przechowywanie: oświadczeń majątkowych, oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej, oświadczeń o umowach cywilnoprawnych, informacji o zatrudnieniu małżonka;
- pełnienie funkcji koordynatora rozpatrywanych skarg i wniosków;
- pełnienie funkcji koordynatora sporządzanych sprawozdań statystycznych przekrojowych tj. wymagających zebrania informacji z wielu dziedzin działalności gminy;
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Urzędzie;
- koordynacja prac związanych z organizacją, obchodów, rocznic, świąt państwowych oraz innych obchodów rocznicowych;
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
- wykonywanie innych zadań i czynności powierzonych przez Wójta.
Sekretarz kieruje pracą Referatu Organizacyjno - Społecznego.