1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Pracownicy urzędu

PDFDrukujEmail

Wpisany przez Administrator piątek, 25 lutego 2011

Kadry i promocja



Kierownik Referatu Organizacyjno Społecznego
kadry i promocja
Justyna Winnicka-Bayram
parter, pokój nr 4
tel: (25) 785-44-09
mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.



 

Zakres zadań na stanowisku z zakresu kadr :
  1. sprawy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników urzędu,
  2. prowadzenie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy,
  3. sprawy związane z powoływaniem i odwoływaniem kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
  4. sprawy związane z zatrudnianiem osób bezrobotnych na staże, prace interwencyjne, przygotowania zawodowe itd.,
  5. organizowanie praktyk uczniowskich i studenckich w urzędzie.

Do zadań z zakresu promocji należy :

  1. prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,
  2. współudział w opracowywaniu harmonogramu imprez i organizacji imprez gminnych,
  3. przygotowanie do realizacji druków i materiałów promocyjnych,
  4. dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego Gminy,
  5. nadzór nad stroną internetową Urzędu,
  6. współpraca z instytucjami kultury i innymi instytucjami w zakresie promocji Gminy,
  7. współpraca z gminami w zakresie organizacji imprez o zasięgu gminnym, powiatowym i wojewódzkim,
  8. współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi,
  9. przygotowywanie informacji i tekstów prasowych, w tym przygotowywanie materiałów własnych oraz przyjmowanie i weryfikacja tekstów pozostałych.

* Informacje na temat naborów na wolne stanowiska znajdują się w zakładce  Urząd Gminy Jadów ---> Nabory na stanowiska

 


 


PDFDrukujEmail

Wpisany przez Administrator piątek, 25 lutego 2011

Sekretariat

obsługa sekretariatu
I pietro, pokój nr 29
tel. (25) 675-40-44, (25) 675-40-46
mail : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

 

* Zadania na stanowisku pracy :

  1. obsługa organizacyjno-techniczna Wójta Gminy, Zastępcy Wójta i Sekretarza,
  2. prowadzenie kalendarza spotkań Wójta,
  3. obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
  4. zapewnienie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej na właściwe stanowiska pracy
  5. obsługa centralki telefonicznej urzędu,
  6. obsługa mail'a urzedu i Biuletynu Informacji Publicznej,
  7. prowadzenie książki kontroli urzędu,
  8. prowadzenie rejestrów centralnych urzędu,
  9. prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów ogólnie obowiązujących,
  10. prowadzenie spraw gospodarczych urzędu, w tym zaopatrzenie w materiały, pomoce biurowe, środki czystości itd.
  11. sporządzanie zeznań świadków w sprawie udokumentowania lat pracy w gospodarstwie rolnym,
  12. współpraca z GUS w zakresie sprawozdań statystycznych urzędu.


 

 




Strona 6 z 8