Pracownicy urzędu
Wpisany przez Administrator piątek, 25 lutego 2011
Kadry i promocja
Kierownik Referatu Organizacyjno Społecznego
kadry i promocja
Justyna Winnicka-Bayram
parter, pokój nr 4
tel: (25) 785-44-09
mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
- sprawy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników urzędu,
- prowadzenie dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy,
- sprawy związane z powoływaniem i odwoływaniem kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
- sprawy związane z zatrudnianiem osób bezrobotnych na staże, prace interwencyjne, przygotowania zawodowe itd.,
- organizowanie praktyk uczniowskich i studenckich w urzędzie.
Do zadań z zakresu promocji należy :
- prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy,
- współudział w opracowywaniu harmonogramu imprez i organizacji imprez gminnych,
- przygotowanie do realizacji druków i materiałów promocyjnych,
- dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego Gminy,
- nadzór nad stroną internetową Urzędu,
- współpraca z instytucjami kultury i innymi instytucjami w zakresie promocji Gminy,
- współpraca z gminami w zakresie organizacji imprez o zasięgu gminnym, powiatowym i wojewódzkim,
- współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi,
- przygotowywanie informacji i tekstów prasowych, w tym przygotowywanie materiałów własnych oraz przyjmowanie i weryfikacja tekstów pozostałych.
* Informacje na temat naborów na wolne stanowiska znajdują się w zakładce Urząd Gminy Jadów ---> Nabory na stanowiska
Wpisany przez Administrator piątek, 25 lutego 2011
Sekretariat
obsługa sekretariatu I pietro, pokój nr 29 tel. (25) 675-40-44, (25) 675-40-46 mail : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. |
* Zadania na stanowisku pracy :
- obsługa organizacyjno-techniczna Wójta Gminy, Zastępcy Wójta i Sekretarza,
- prowadzenie kalendarza spotkań Wójta,
- obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta,
- zapewnienie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej na właściwe stanowiska pracy
- obsługa centralki telefonicznej urzędu,
- obsługa mail'a urzedu i Biuletynu Informacji Publicznej,
- prowadzenie książki kontroli urzędu,
- prowadzenie rejestrów centralnych urzędu,
- prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów ogólnie obowiązujących,
- prowadzenie spraw gospodarczych urzędu, w tym zaopatrzenie w materiały, pomoce biurowe, środki czystości itd.
- sporządzanie zeznań świadków w sprawie udokumentowania lat pracy w gospodarstwie rolnym,
- współpraca z GUS w zakresie sprawozdań statystycznych urzędu.
Strona 6 z 8