1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Pracownicy urzędu

PDFDrukujEmail

Wpisany przez Administrator piątek, 25 lutego 2011

Kasa i oświata

Kasa i oświata
parter, pokój nr 5
tel:(25) 785-44-19



 

KASA:

W kasie można wpłacić opłatę skarbową min. za :

  1. wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania,
  2. wydanie odpisu aktów z Urzędu Stanu Cywilnego,
  3. wydanie zaświadczeń, za które przepisy prawa przewidują opłaty itp.


Wypłaty min. za :

  1. świadczenia rodzinne,
  2. swiadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  3. dodatek z tytułu urodzenia dziecka,
  4. jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia dziecka,
  5. stypendia i zasiłki szkolne,
  6. zwrot za dowozy uczniów niepełnosprawnych,
  7. dofinasowanie do zakupu podręczników...,
  8. zwroty akcyzy za paliwo.

OŚWIATA :

Stanowisko ds. oświaty prowadzi :

  1. sprawy dotyczące awansu zawodowego nauczycieli,
  2. sprawy dotyczące konkursów oraz powierzeń stanowiska dyrektora,
  3. realizacja procedur związanych z oceną pracy dyrektorów,
  4. kontrolę spełniania obowiązu szkolnego i obowiązku nauki,
  5. sprawy dotyczace przydzielania uczniom pomocy materialnej (stypendia i zasiłki szkolne),
  6. sprawy dotyczace dofinansowania kosztów kształcenia uczniow młodocianych,
  7. sprawy dotyczące zapewnienia bezpłatnego transportu dzieci niepełnosprawnych.

 

Do pobrania :
Stypendia i zasiłki szkolne :

Dofinansowanie kosztów kształcenia ucznia młodocianego :
Zwrot za dojazdy uczniów niepełnosprawnych do szkoły:

PDFDrukujEmail

Wpisany przez Administrator piątek, 25 lutego 2011

Podatki


Wymiar podatków
parter, pokój nr 6
tel. (25) 785-44-07

 

Podinspektor
Dorota Selman
mail : Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Księgowość podatkowa
parter, pokój nr 4
tel. (25) 785-44-08


poniedziałek godz. 8.00 - 16.00
wtorek godz. 9.00 - 17.00
środa, czwartek, piątek godz. 8.00 - 16.00

 

podinspektor 
 
Paulina Siuchta
tel. 25 785-44-08
referent
 
 

* Zakres działania wymiaru podatków :

  1. Prowadzenie dokumentacji oraz zbieranie informacji stanowiącej podstawę do ustalania wymiaru zobowiązania pieniężnego wsi oraz innych podatków i opłat stanowiących dochody budżetu gminy.
  2. Dokonywanie wymiaru zobowiązania pieniężnego wsi oraz innych wydatków i opłat stanowiących dochody gminy.
  3. Wydawanie decyzji rocznych oraz decyzji zmieniających te zobowiązania w ciągu roku podatkowego.
  4. Przygotowywanie decyzji podatkowych do podatników.
  5. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie zawiadomień o zmianach przesyłanych przez Starostwo Powiatu Wołomińskiego.
  6. Przyjmowanie i realizacja wniosków w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.
  7. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
  8. Przyjmowanie pism, skarg, wniosków oraz listów dotyczących zadań wykonywanych na swoim stanowisku pracy.
  9. Sporządzanie sprawozdań oraz rozliczanie utraconych dochodów gminy do naliczenia subwencji należnej gminie.
  10. Współpraca z innymi instytucjami takimi jak : KRUS, ZUS, sądy, prokuratura.



* Zakres działania księgowości podatkowej :

  1. Prowadzenie rachunkowości zobowiązania pieniężnego wsi, podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny).
  2. Organizowanie inkasa zobowiązań pieniężnych wsi i opłat lokalnych stanowiących dochody gminy.
  3. Organizowanie inkasa ww. podatków dla sołtysów, rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki.
  4. Nadzorowanie terminowego uiszczania należności podatkowych (wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych) oraz prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie posiadanych uprawnień.
  5. Prowadzenie egzekucji administracyjnych w zakresie posiadanych uprawnień.
  6. Uzgodnienie wpływów podatkowych i sporządzanie miesięcznych rozliczeń w zakresie poszczególnych podatków.
  7. Opracowywanie wymaganej sprawozdawczości podatkowej oraz wszelkich rozliczeń dotyczących podatków.
  8. Współpraca z Urzędami Skarbowymi w zakresie egzekucji podatkowych  będących dochodami budżetu gminy.
  9. Orzecznictwo w pierwszej instancji w zakresie umorzeń i ulg, zobowiązań podatkowych osób fizycznych.
  10. Prowadzenie rachunkowości podatku od środków transportowych tj. księgowanie wpłat, wydawanie decyzji określających nadzorowanie terminowego uiszczania ww. należności, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
  11. Obsługa interesantów w sprawach księgowości podatkowej.
  12. Odbieranie dowodów wpłat z wyciągów bankowych oraz ich księgowanie.
  13. Sporządzanie bilansu rocznego z należności podatków od osób fizycznych.
  14. Przyjmowanie wniosków w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.



Strona 4 z 8